Vilodag

Igår hade jag ett bakslag... rökte en halv cigarett, men fick dåligt samvete. det var så att det blev en spontan utgång igår, och då skulle vi först för festa hemma hos en vän... jag visste dock inte att hon rökte inne!
det blev för mycket för mig.

men nu är det nya tag.
idag ska jag bara ta de lugnt, inte träna eller något sånt.
eftersom jag började så snabbt så har jag fått väldigt ont i lederna i smalbenen. så nu får jag ta de lugnt idag så ska jag ut och träna imorgon.

var och handlade igår, det var inte kul. jag vet ju  vad som är nyttigt och inte men det va svårt att komma på vad jag skulle ha sakerna till. När jag kom till bristningsgränsen ringde jag mamma, hon hjälpte mig att klara av att handla klart när jag va några minuter ifrån att kura ihop mig som en liten boll i ena hörnet av affären och skrika. Hehe.

idag har jag ont i huvudet. det är inte lätt att gå igenom det här. Det känns mer som att jag plågar mig än som att jag gör något bra.
aja. Nu ska jag tänka positivt.

Pussses


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bara att kämpa på! Du klarar det!

2008-12-05 @ 12:39:10
URL: http://johannahellberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh man blir riktigt motiverad av att läsa din blogg! Lycka till o keep up the good work! (kanske skulle ta sig själv i kragen med en del av målen oxå...)

2008-12-05 @ 14:12:11
URL: http://saandriisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0