Söndag

Nu börjar klockan bli ett.

Som start på denna soliga söndagsmorgon gick jag ut och tog en powerwalk på 45 minuter. Det var faktiskt riktigt jobbigt idag, i alla fall jämfört med de andra träningarna.

En sak som är hur bra som helst.

Efter den ciggen som jag rökte i fredags har jag faktiskt inte varit sugen på att röka... nästan känt mig äcklad över arr göra de. Visst kommer attackerna med jämna mellanrum, men det är bara att försöka göra något för att inte tänka på det. Jag tillexempel, jag har Sveriges mest rakade ben, för det är mitt sätt att få suget att släppa, jag raka benen. Haha.

Mitt humör har väll också pendlat om man frågar min pojkvän, hehe.

Men det går lättare och lättare.

Hoppas att det fortsätter att gå åt det hållet. Hittills har det ju gått lite upp och ner kan man ju lugnt säga.

Nu ska jag äta havregrynsgröt med lingonsylt på, för det tycker jag är gott.


PussPuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, raka benen kanske hjälper ;)

2008-12-07 @ 21:03:43
URL: http://johannahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0