Slut på andra dagen

Kom hem nu. Efter en lång dag.

Dagen började ju med att jag åkte och mötte min kompis för att ta en promenad.

Vi gick i en och en halv timma innan vi tog svängen förbi thaimats för att köpa hem lite mat. Sen satte vi oss och tittade på film. Jag satt praktiskt taget och hoppade upp och ner i hennes soffa då vi bestämde oss för att vi skulle åka in till stan och ta ett glas vin.

Inne på krogen kom jag på att det va inte någon bra ide. Kunde jag inte sluta tänka på cigaretter för fem sekunder... och jag vet ju att det är så lätt att ta en bara för att man kan.

Jag har knapprat på mörk choklad hela dagen och druckit säkert tre liter vatten för att de känns som att suget kommer att försvinna.

Jag har också slagit vad med dörrvakten på mitt stammis ställe jag inte ska börja röka igen. Han tror inte att jag klarar längre än fredag, nu jävlar!

Nä, jag klarade mig bra. Nu är jag hemma igen och röksuget har för tillfället lagt sig.

Imorgon ska jag upp klockan elva för att tvätta och gå ut och gå.

pusses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0