Andra dagen

Andra dagen...
vaknade för en halvtimma sen.
jag hade ställt klockan för att hinna äta fukost innan jag ska träffa min kompis.
det fick bli havregrynsgröt och grönt te till de, och för en gång skull inte sötat med fyra sockerbitar, utan istället med honung.
Nu har jag precis kommit av ett samtal med min mamma. jag ringde henne för att jag vet att de finns inte någon människa som skulle bli gladare för att jag förändrar mitt liv genom att träna och sluta röka.
känns konstigt att veta att jag inte ska röka mer. att jag ska gå ut och gå, utan att ha med mina cigaretter... jag röker alltid när jag går. jag får tråkigt annars. men men . jag har inte träffat min kompis på en vecka så vi har mycket att prata om, så förhoppningsvis glömmer jag bort att jag vill  ta en cigarett.
aja. nu måste jag åka.

kramar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0